Helidisain

Kõik helid, mida me kuuleme, mõjutavad meie enesetunnet, käitumist ja otsuseid. Helide tajumine on välkkiire teadvustamata protsess ja vastupidiselt silmadele pole meil võimet kõrvu lõplikult välja lülitada. Seetõttu jõuavad ümbritsevad helid meieni meie tahtest olenemata tekitades meis emotsioone ja assotsiatsioone.

Helidisain on oluline osa kommunikatsioonist kliendiga, olgu väljundiks helilogo, brändi hääl, kodulehe-, telefoni oote- või reklaamimuusika. Professionaalselt teostatud muusikalahendustega on võimalik luua emotsionaalselt meeldivat ja harmoonilist keskkonda avalikus ruumis, nagu kaubanduskeskused, haiglad, koolid, büroohoonete aatriumid, kuid samuti võimaldavad hästi valitud helid luua meeleolu ning harmooniat ettevõtete sisekeskkonnas ehk kontoris.

Helide või muusika kasutamine turunduses muudab toote, brändi või kampaania meeldejäävamaks kui ainult visuaalsed atribuudid. Helid mõjutavad brändi kuvandit ja seovad tarbija emotsionaalselt konkreetse brändiga. Kui oleme tuttavad brändi tunnushelidega, siis tekib meil seda kuuldes ajuretseptorite vahendusel assotsiatsioon. Aju viib heli ja brändi kokku. 

Bränd mõjub kindlalt ja usaldusväärselt, kui teda on võimalik tajuda erinevate meeltega, seega on hästi turundatud ettevõttel või brändil nii nähtav ehk visuaalne logo kui ka kuuldav ehk audiologo. 

Olen Sulle hea meelega abiks, kui soovid, et sinu bränd, toode või keskkond oleks heliliselt unikaalne, äratuntav ja kauaks meeldejääv.